Archiwum - 21 lipca 2003

Bez tytułu Komentarze (2)
21. lipca 2003 19:44:00
linkologia.pl spis.pl

ale dzisiaj by siuper dzień!!!, hehe takie by mogly być caly czas!!!! ehhe, nom to zaczynam opowiadać, zadzwonila do mnie rano babcia, że jak chcem to mogę sobie przyjechać, a mieszka ona  Grabownie, heeh, no to zadzwonilam do mojej psiapsiolki Anidelka, żeby ze mną pojechala, naszczęscie się zgodzila, hhe jechalismy lasem!!!, ale wracalismy jezdnią nom kiedy dojechalismy chwile odpoczelismy, jechal z nami moj brat!! no babcia zrobila nam jesci wogole i fundnęla lody, hehe , fajna mam babcie!!! no dziadka tez!!!!, hehe no i potem laźilyśmy sobie po wsi i zwiedzalyśmy, hehe, stare ruiny, heeh i jadlyśmy śliwki, heeh dobre byly, hhe pycha!!! no potem to usiadlysmy sobie na lawce przed domem, ja mialam krotkie spodenki tak pod sam tylek , heeh i tak sie opalilam, eheh wiecie jak to smiesznie wyglada??? heheh, Ameri tak samo ma, eheh tylko że troche mniej widać!!!, no teraz to mnie tak nogi pieką i bolą, hehe, że nieidzie wyrobyć, heh, no potem to poszliśmy do mojego kuzynostwa, i tak se siedzieliśmy, potem to niestety musieliśmy już do domu jechać, ale kiedyś powtórzymy ten wyjazd, mam nadzieje!!!!!!! eheh, a glowa mnie teraz tak boli od slońca, ze nie moge wytrzymac!!!!!, ale trudno, caly dzień tak szybko mi zlecial, ze nawet tego niezauważylam, eheheh, ale siuper bylo!!!!!! mowie wam, hehe, wcale sie nie nudzialam, ahaaaa walsnie ja i ameri gralysmy w siatke przeciwko mojemu bratu hehe no i tak oszukiwalysmy ze kiedy zyskalysmy przwage punktowa, to powiedzialysmy ze juz koniec gry, hehe, no i tak wygralysmy z nim ,hehehe nawet babcia z dziadkiem sie smiali!!!!!!! eheheh, 3majcie się all!!!!!!!!

1o9n8a8 : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123